Teatre-fórum per les escoles

Aquesta obra es va fer especialment per les escoles del municipi i al finalitzar, hi va haver un fòrum de debat sobre el tema de les xarxes socials.

Desprès de la representació, es va generar un debat entorn a l’ús del mòbils en els adolescents i vam poder intercanviar opinions sobre la dependència del mòbils dels joves.
Un altre tema tracta a l’hora del debat, va ser els prejudicis: què passa si ets un friki?
Agraïm a tots i totes els participants la bona disposició i la presencia dels alumnes i professors del nostre institut fora d’horari lectiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *