Lliurament de diplomes DELF scolaire 2018

Els alumnes de francès que van participar i aprovar les proves del DELF scolaire (Diplôme d’Études en Langue Française) al curs 2016-2017 van assistir a l’acte de lliurament del diplomes que es va fer a la sala d’actes de l’Institut Alexandre Satorras de Mataró el passat dimecres 14 de febrer.

A l’acte, hi van assistir la Sra. Carmina Pinya i Salomó, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental,  la Sra. MªTeresa Pujol i Comajoan, Inspectora en cap adjunta dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental el Sr. Cyril Piquemal, Cònsol general de França, la Sra. Flora Mañez, directora de l’Alliance Française de Granollers, , la directora del centre i els alumnes i les seves famílies.

Al final de l’acte es va fer el lliurament de diplomes als alumnes.