Jornades esportives secundària

Com cada d’any el Consell Esportiu Comarcal del Vallès Oriental organitza les JORNADES ESPORTIVES A SECUNDÀRIA. Amb l’objectiu de promoure les activitats esportives extraescolars com a mitja de relacions personals i millora d’un estil de vida saludable.  Enguany una quarantena d’alumnes de 1r ESO han participat a les jornades com a representants del nostre institut. També han format part d’aquest  dia tant mogut la participació dels dinamitzadors de 4t ESO i una alumne de 3r , que han acompanyat i realitzat els escalfament abans dels inicis dels partits, així con també l’organització tècnica i tàctica dels partits.

Tot i els nervis d’última hora ,per les previsions meteorològiques que anunciaven pluges , els alumnes han pogut realitzar tots els esports que estaven programats, ja que fins l’última hora del matí no va començar a ploure a vots i barrals, afectant alguns partits.

Finalment la organització obsequia amb un detall per haver participat a les jornades en mostres del seu agraïment.

Gràcies per la el vostre suport !!!!