Jornada de portes obertes

Agraïment a tots els participants a les Portes Obertes de l’Institut M.Carrasco i Formiguera

Aquest dissabte 24 de febrer vam portar a terme la Jornada de Portes Obertes, dedicada a les famílies i alumnes que volen conèixer el nostre projecte educatiu.

Volem agrair la seva col·laboració als nostres alumnes voluntaris i professorat que van assistir a les Portes Obertes de l’Institut i que ens van ajudar a mostrar el nostre centre i explicar les activitats que hi fem.

També volem agrair la seva assistència a tot el futur alumnat i les seves famílies.

La Direcció de l’INS M.Carrasco i Formiguera