Estades lingüístiques a Montpeller

Enguany, els nostres alumnes de francès han realitzat les segones estades lingüístiques  a  Montpeller, França, del 4 al 9 de març.

Tots els matins, els 19 alumnes de 2n i 3r que van participar, han assistit a classes al centre Institut Lingüístiques du Pérou de Montpeller.

A les tardes, han gaudit de diverses activitats i visites. El dilluns van fer un joc de pista per descobrir la cuitat de Montpeller.  El dimarts van visitar la ciutat d’Aigües-Mortes i el dimecres la ciutat de Nimes. El dijous van jugar al tradicional joc de “La Pétanque”.

Els alumnes van viure un experiència molt motivadora i positiva amb les seves famílies d’acollida.