Cros escolar intercentres

Els passat diumenge 11 de març va tenir lloc el CROS ESCOLAR INTERCENTRES. Un gran nombre de dinamitzadors  de l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera van formar part de la organització de la cursa. Les tasques van ser variades, per una banda els punts de control de pas i de talls de carrers,  zona avituallament i muntatge de tanques, arc d’arribada, entre d’altres tasques tant importants per a portar a terme aquest tipus de cursa.

Pel que fa la participació cal felicitar als següent alumnes: Llorenç de 1r A, a Toni Viu també de 1r A, per el seu 1r lloc de la seva categoria. També els alumnes de 2n B Ali, pel seu primer lloc a la prova ganàpia i  a Ahmed per la seva participació.

FELICITATS A TOTS CRACKS !!!