Construcció d’un escalfador termosolar

El passat 16 de novembre els alumnes de l’Aula Natura van participar en el taller “Construcció d’un escalfador termosolar amb material reciclat”. L’objectiu d’aquesta activitat, proposada per la Diputació de Barcelona, era construir, a partir de materials reciclats (caixa de cartró, làmina d’alumini, cintes diverses i plàstic d’hivernarcle), un recipient que en ser escalfat pel sol, escalfava l’aire del seu interior. A més de seguir el procés de construcció amb interès, els alumnes van comprendre la importància de l’estalvi energètic i les possibilitats que tenen materials senzills i sovint rebutjats. Va ser molt interessant descobrir que petits ginys poden tenir un impacte tan directe en el nostre entorn.