Un origami, un euro

Com cada any, l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera ha participat a la campanya Solidaria de la Mútua General de Catalunya “Un Origami, un Euro”. Els donatius s’han fet arribar a la Fundació La Marató de TV3.
Gràcies a tots per al vostre esforç i dedicació a… Llegeix més»

Journée du français in action MVO

El dimecres 9 de maig els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO van participar a la jornada “Français en action MV0”, organitzada per un grup de professors de francès dels serveis territorials Maresme-Vallès Oriental en col•laboració amb el Departament d’Ensenyament, l’Alliance Française de… Llegeix més»

Teatre-fórum per les escoles

Aquesta obra es va fer especialment per les escoles del municipi i al finalitzar,… Llegeix més»

Viatge fi de curs de 4t d’ESO

Del 24 al 27 d’abril, els alumnes de 4t van realitzar el viatge de fi de curs a Roma.
Varen visitar els llocs més emblemàtics d’aquesta meravellosa ciutat i s’ho van passar molt bé durant aquests quatre dies.
Trobareu totes les imatges a la galeria fotogràfica.
Llegeix més»