Taller de tècniques de conducció

El passat 30 de novembre els alumnes de 4t d’ESO van realitzar un taller de tècniques de conducció de ciclomotors a càrrec del Servei Català de Trànsit i TCC dins el programa d’educació viària del Consell Comarcal del Vallès Oriental que pretén fomentar les conductes cíviques… Llegeix més»

Construcció d’un escalfador termosolar

El passat 16 de novembre els alumnes de l’Aula Natura van participar en el taller “Construcció d’un escalfador termosolar amb material reciclat”. L’objectiu d’aquesta activitat, proposada per la Diputació de Barcelona, era construir, a partir de materials reciclats (caixa de cartró, làmina d’alumini, cintes diverses… Llegeix més»

Xerrades La Marató

Un any més tots els nostres alumnes han participat en la campanya de sensibilització de la Marató de TV3 i de Catalunya Ràdio. La doctora d’Atenció Primària Anna Vilaseca ens va oferir una interessant xerrada sobre malalties infeccioses i com prevenir-les.

Sota el lema “La… Llegeix més»

Visita Casal Gent Gran

El passat dimecres 15 de novembre, dins del Progama de voluntariat del INS Manuel Carrasco i Formiguera, un grup d’alumnes va visitar el Casal de la gent gran del poble.

Aquest any, els alumnes realitzaran a les tardes un seguit d’activitats al Casal d’avis com… Llegeix més»

Comença el programa LECXIT

Ahir, dilluns 6 de novembre, es va engegar el programa LECXIT amb la Formació Inicial impartida per la Júlia Baena.  Els alumnes de 3r i 4t, mentors i mentores del nostre Centre, van participar a aquesta formació.
Aquesta formació va permetre obrir un debat des de… Llegeix més»

Setmana entorn dels bolets

La setmana del 23 al 27 d’octubre els nostres alumnes han realitzat diferents activitats dins el tradicional projecte de centre Tocats del bolet. Dilluns 23 els alumnes de 1r i 2n van sortir a collir bolets pels boscos de Sant Feliu amb l’objectiu de reconèixer… Llegeix més»

Taller de rèptils

Els alumnes de primer, segon i aula de natura han participat en un taller de rèptils.
Aquesta activitat, es realitza en el propi centre, sense cap desplaçament per part dels alumnes, el que rebaixa molt el preu total.
 En ella, els alumnes podran VEURE i TOCAR aquests animals, com és… Llegeix més»

Jornada de portes obertes a les Aldees SOS

Les Aldees SOS van oferir dijous 6 de setembre una jornada de portes obertes, en què hi van participar mestres dels centres escolars de Sant Feliu de Codines, de l’Escola Bressol Municipal, educadores d’Aldees, membres de l’EAP, del Departament d’Ensenyament i l’inspector de zona.

Les dinamitzadores fan un curs a Tarragona

Enguany cinc de les nostres dinamitzadores estan assistint al curs CIATE (curs d’iniciació a tècnics d’esport) a Tarragona. Elles sónla Camila Perdomo, la Goretti Vallcorba i l’Aina Vendrell de 3r d’ESO i la Norah Almansa i la Clàudia Barrobés de 4t d’ESO.
Aquests són uns cursos… Llegeix més»