Felicitats, π (pi)! Avui és el teu dia!

El Dia Pi és una celebració que commemora la constant matemàtica π (pi). Se celebra el 14 de març ja que en el format de calendari mes/dia, 3/14 representen els tres dígits més representatius de la constant expressada en notació decimal.

L’alumnat del Joan Puig i Ferreter li ha dedicat homenatge amb el dibuix d’un dels seus primers decimals. La prevenció del contagi del coronavirus no ens ha deixat acabar la feina prevista i alguns alumnes encara no han pogut penjar el seu nombre, ho podran fer a la tornada al centre, però de moment ha quedat així de bé. Bona feina, gràcies per la vostra creativitat i col·laboració!!

Com a curiositats, comentar-vos que el Dia Pi de l’any 2018 va morir el físic teòric, cosmòleg i divulgador científic Stephen Hawking i la mateixa efemèride, però de l’any 1879 va néixer el físic Albert Einstein.