L’alumnat de 4t d’ESO celebra la graduació

El passat dimarts 1 de juny, l’alumnat que finalitza l’ESO a l’Institut Fonts del Glorieta d’Alcover va celebrar la seva festa de graduació, aquest cop marcada per les mesures covid que van impedir a familiars i amics la seva presència, si bé van poder seguir l’acte en directe per Instagram.

Per començar,  l’alcalde de la població va adreçar unes paraules als alumnes que es graduaven. Seguidament, va ser el torn dels parlaments del director del centre, d’una representant dels pares i mares i de les tutores dels grups. Els discursos van ser emotius, plens d’ anècdotes, consells, vivències i desitjos de bona sort pel nou camí que ara comencen el alumnes que han finalitzat l’etapa al nostre centre.

Per la seva banda, els alumnes, a través de les seves representants, van voler recordar i agrair als que han estat els seus professors durant aquesta etapa educativa l’acompanyament i dedicació que els han oferit. En aquest sentit, les paraules de record i agraïment a tot el claustre, i especialment a la professora Rosa Franquès, van ser molt aplaudides per tothom.

La festa es va completar amb l’actuació de l’alumna Rosa Gabriel que va cantar la cançó “All of me”.

Per acabar la vetllada, les tutores, Laia Espelt, Marta Pallerols i Laura Marin, van lliurar les orles del grup a tot l’alumnat que es graduava. El llançament de birrets va clausurar el magnífic acte que tant va fer gaudir a tot el públic.

Us recordem que l’acte de graduació va ser gravat i es troba ja penjat al Youtube Fonts Glorieta per tal que les famílies puguin visualitzar-lo.