Comunicació urgent – cancel·lacions de sortides

Per ordre del Departament d’Educació en la seva nota de premsa de dimecres 10 de març i tenint en compte les recomanacions del Ministerio de Sanidad Pública d’evitar viatges innecessaris, queden anul·lades les sortides previstes per les següents setmanes:

• 1r i 2n d’ESO: sortides del crèdit de síntesi.
  • 3r d’ESO i postobligatòria: Esquiada.
  • 4t d’ESO: Londres.

Com veureu durant aquests dies, aquest tipus de mesures s’estan prenent de forma molt similar en totes les escoles i instituts, no només dels municipis veïns sinó de les comarques que tenim més properes. Les classes de la setmana vinent seguiran l’horari lectiu normal del centre.

Recordem que també s’anul·len les següents activitats:

• Visites a escoles o llars d’avis dins el programa de Servei Comunitari de 3r d’ESO o similars.
  • Pràctiques de postobligatòria en centres d’atenció sanitària o que impliquin un contacte amb gent gran o en edat escolar.

També queda cancel·lada la reunió de 4t d’ESO “I després de l’ESO què?” prevista per demà dijous 12 de març, així com totes les altres reunions informatives amb famílies de caràcter similar. El viatge a França per alumnes que fan l’optativa de llengua francesa també s’inclou en la llista de cancel·lacions.

L’equip directiu estarà reunit permanentment per trobar alternatives i gestionar les novetats a mida que arribin. Com sempre, qualsevol informació que sigui del vostre interès serà comunicada a través dels mitjans habituals.

Atentament,

La Direcció