Reforç extraescolars

Benvolgudes famílies,

L’AMPA continua amb el projecte d’extraescolars. Oferim a les famílies reforç escolar, amb l’objectiu d’ajudar als nostres fills a assolir els coneixements necessaris per superar aquelles àrees on tinguin dificultats, a un preu molt assequible i de qualitat. Les classes es faran per nivells, un nivell per a 1r i 2n d’ESO, un altre per 3r i 4t d’ESO i un altre per batxillerat.

Les sessions seran d’una hora i mitja de durada, i l’horari de 16 a 17:30 h. de dilluns a dijous. El preu per sessió/dia son 5 € i el pagament es farà mensual i per avançat. Els no socis pagaran 8 € sessió/dia.

Us agrairíem que, si esteu interessats, omplíssiu la butlleta inferior i la lliureu a consergeria de l’institut.

Recordar-vos que s’aniran obrint grups sempre que hi hagi un mínim de 3 persones apuntades per aquella/es matèria/es.

Us adjuntem el quadrant de matèries per què ens indiqueu, marcant amb una creu, quin dia de la setmana us aniria bé i/o en quines àrees esteu interessats.

________________________________________________________________________________________________

NOM DE L’ALUMNE __________________________________________ CURS ________________
TELÈFON DE CONTACTE ____________________
e-mail __________________________________