Altres informacions

Mòduls pràctics

En el taller es realitza el muntatge i desmuntatge d’un equip informàtic així com tasques de manteniment, configuració, instal·lació de diferents components i resolució de possibles incidències.

Mòduls teòrics

Per treballar els continguts teòrics es fan servir audiovisuals, activitats a l’entorn Moodle i altres  que puguin facilitar l’aprenentatge i el coneixement.

Formació en centres de treball (FCT)

L’FCT es realitza durant el 2n curs, sempre que l’alumne/a hagi superat els mòduls pràctics de 1er. No obstant, l’equip docent podrà valorar cada cas de forma particular.

Mòdul de síntesi

El mòdul de síntesi es realitzarà a segon curs. Durant aquest mòdul els alumnes posen en pràctica tot el que han après en el cicle amb la confecció d’un projecte tècnic que té dues parts diferenciades. En la primera part es treballen els mòduls que es van aprendre a primer i dura des del principi de curs fins a les vacances de Nadal. A la tornada de vacances es treballa la segona part del projecte en què s’incorporen tots els mòduls de segon.