La Marató de TV3

Apreciades famílies,
L’institut col·labora des de fa molts anys amb la Marató de TV3. Enguany està dedicada a les malalties mentals, que malauradament són un dels efectes secundaris indesitjats d’aquesta pandèmia.
La programació d’avui a TV3 i Catalunya Ràdio està dedicada íntegrament a aquest tema,… Llegeix més»

Positiu a 4t ESO B

Durant l’última part del dia d’avui, divendres 3 de desembre, hem rebut confirmació d’un cas positiu per Covid-19 a 4t d’ESO. L’institut ja ha facilitat als alumnes la carta per fer-se test ràpid gratuït a les farmàcies de Cunit (alumnes immunitzats). Els alumnes no immunitzats… Llegeix més»

Recollida solidària de joguines

L’alumnat de 3r A de l’institut Ernest Lluch i Martí del dia 13 al 17 de desembre organitza una campanya de recollida de joguines solidària en el marc del Servei Comunitari.
En el marc del projecte de Servei comunitari de l’Institut Ernest Lluch i Martín,  l’alumnat… Llegeix més»