Composició Junta

Composició Junta (curs 2018-2019):

Aquest curs tenim una junta renovada i amplia. Hem iniciat amb empenta i força. Tenim ganes de treballar i vetllar, per tots aquells aspectes que facilitin una comunitat educativa entorn als nostres fills i filles, amb una comunicació propera, enriquidora tant a famílies com al centre, i ajudar en el que es pugui, a tenir un centre equipat i amb recursos. Així com cuidar la comunicació amb la resta d’escoles, ampas, administracions i entitats properes.

Tot i que els càrrecs oficials i registrats en aquest any, són 9, us informem que els que ens venim trobant a cada junta som uns 15.  Amb això us volem animar a participar de les juntes, que, en aquesta mateixa pàgina, us anem informant dels temes a tractar. I si teniu més temes i/o inquietuds, us animem també a fer-nos-les arribar.

Junta de l’ampa 2018-2019

Presidenta: Mònica Martínez
Secretària: Feli Rodríguez
Tresorera: Jitka Vitova
Representant consell escolar des de l’ampa: Joan Beumala
Representant consell escolar municipal: Manel Rivero
Enllaç amb la FAPAC: Núria Gargallo
Encarregat de comunicació: Vicenç Sorribes
Encarregat Iddink: Jaume Arqué
Encarregada guixetes: Mònica Martínez
Vocals: Carol Tena, Sandra Vicedo

La nostre adreça de correu és: ampa@inscollbato.cat

Qualsevol consulta, queixa, suggeriment, idea, etc., ens la podeu fer arribar a través d’aquest correu.

L’AMPA es finança bàsicament amb les quotes dels socis. És una associació sense ànim de lucre.

La quota de l’AMPA per aquest curs és de 15€/alumne. El pagament es pot fer mitjançant la comanda a IDDINK o fent un ingrés a la cta. bancària de l’AMPA (Banc de Sabadell), indicant el nom de l’alumne, nivell/grup:

nº cta.: 0081.0038.39.0001267728

IBAN / BIC: ES42 0081 0038 3900 0126 7728