VIII JORNADES ESPORTIVES DE SECUNDÀRIA A GRANOLLERS

El divendres 8 d’abril tots els alumnes de 1r d’ESO van fer la sortida a Granollers per a participar a les VIII Jornades Esportives de Secundària organitzades des del Consell Esportiu dins el Pla Català de l’Esport. El SES Can Record hi participa des de la primera jornada.

Seixanta alumnes i dotze dinamitzadors/es van participar amb diversos equips de bàsquet, futbol, handbol i voleibol per jugar amb d’altres centres de la comarca.

La jornada va ser tot un èxit, tot i que aquesta vegada una pluja fina ens va acompanyar fins mig matí.

De tornada de Granollers tots els alumnes participants van rebre un buf com a obsequi per la seva participació.

Felicito a tots els alumnes i dinamitzadors/es per la seva molt bona participació i col·laboració.