L’alumnat del nostre centre es presenta a les proves YCT de Xinès

A finals del curs passat, 2015 – 2016, 19 alumnes del nostre institut van presentar-se a les proves de l’Examen Oficial de Xinès YCT (Young Chinese Test) a Barcelona, i tots ells van aprovar. Aquesta és una convocatòria organitzada per la Fundació Institut Confuci de Barcelona, en col·laboració amb la Casa Àsia, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat d’Estudis Estrangers de Beijing. Estem molt orgullosos dels resultats obtinguts pels nostres 19 alumnes, especialment pel fet que la Secció d’Institut Sunsi Móra ha complert aquest setembre els seus tres primers cursos i, per tant, és la primera vegada que alumnes nostres de catorze i quinze anys obtenen aquesta certificació. Moltes felicitats, nois!