Grans actuacions dels equips del Sunsi Móra al Torneig Escolar de Debat i a la Lliga de Debat de Secundària

L’equip Sunsi Móra 2 ha arribat a semifinals al Torneig Escolar de Debats que organitza la Universitat Internacional de Catalunya. Molt contents amb els resultats obtinguts pels altres 2 equips (Sunsi Móra 1 i Sunsi Móra 2) del nostre centre que també han participat en aquest torneig, que és una competició en la qual diversos equips d’estudiants de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de diferents centres docents debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. Els nostres equips s’han enfrontat a equips d’altres centres públics i privats de la demarcació de Barcelona. Un total de 22 equips, de 5 membres cadascun, han participat a l’edició d’enguany.

Un equip del Sunsi Móra també es va quedar a les portes de quarts de final a la Lliga de Debat de Secundària organitzada per Vicens Vives.

L’enhorabona a tots ells per una gran actuació en representació del nostre centre.