El GOLDTEAM arriba a la final del Young Business Talents a Madrid

L’equip GOLDTEAM, format pels alumnes Gerard Ruf, Aina Sullastres i Jana Parejo, ha arribat a la final de Young Business Talents, a Madrid.

Al concurs han participat gairebé 3.000 equips (2.887 per ser exactes) d’arreu d’Espanya, des de 3r d’ESO a 2n de batxillerat, però només 100 empreses han pogut participar a l’esdeveniment final d’aquest curs: la Final Nacional del 31 de Març de Madrid. Els finalistes han rebut un diploma que podran afegir al seu currículum.

En què consisteix el programa Young Business Talents?

Els alumnes d’economia de l’institut treballen amb un simulador empresarial que els permet practicar prenent tot tipus de decisions dins d’una empresa, com ara quants treballadors contractar o a quin preu vendre el seu producte. El simulador reprodueix el cicle de l’aprenentatge pràctic: antecedent – conducta – conseqüència, necessari per aportar experiència a la teoria.

Vídeo resum de l’any passat emes a Canarias TV https://www.youtube.com/watch?v=_j0oNus524I