EL SUNSI MORA FA FOTOFILOSOFIA…. PEL FESTIVAL BARCELONA PENSA

El nostre institut participa per primer cop a la Mostra de Fotofilosofia organitzada anualment en el marc del festival Barcelona Pensa. Aquest festival programa un conjunt d’activitats de divulgació filosòfica, adreçades a grans i petits amants del coneixement.

La Mostra de Fotofilosofia ens apropa les fotografies filosòfiques fetes per alumnes de centres d’arreu del Principat, de les Illes i de la Catalunya del Nord. Podeu veure totes les fotografies fetes pels nostres alumnes de batxillerat en aquest link:

Les dues millors fotografies les presentarem properament al concurs de la Mostra. El Premi es coneixerà el dia 14 de novembre a les 17h a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia. Molta sort als nostres alumnes! I endavant la filosofia i la creativitat!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *