Alumnes d’Emprenedoria es reuneixen amb la regidora d’educació

Arxiu10Avui, dijous 27 d’abril, cinc alumnes de l’Optativa d’Emprenedoria de 4rt d’ESO, hem anat a l’ajuntament de Caldes a fer una entrevista a la Segona Tinent d’Alcalde i regidora d’educació Àngela Maria Frigolé.L’objectiu ha estat saber la perspectiva que l’ajuntament té del nostre centre. La seva opinió ens servirà a la matèria per fer un projecte de proposta de millora d’algun aspecte de l’institut. El que ens ha dit ens ha servit d’una gran ajuda i valorem molt la inversió de temps que ens ha dedicat.