PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA – Curs 2020-21

Calendari preinscripció:

• Presentació de la sol·licitud en suport informàtic:  del dimecres 13 al divendres 22 de maig.
  • Presentació presencial al Centre amb cita prèvia: del dimarts 19 al dijous 21 de maig.

ATENCIÓ: divendres 22 de maig és festiu local a Canovelles, per tant el període de preinscripció presencial s’acabarà el dijous 21 de maig!

Procediment preinscripció:

Procediment general: sol·licitud en suport informàtic

• Cal emplenar la sol·licitud en suport informàtic al següent aplicatiu: PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA
  • En el full de preinscripció hi ha de constar el codi del centre sol·licitat per ordre de preferència. El codi de l’Institut Domus d’Olivet és: 08072383
  • També necessitareu l’identificador de l’alumne/a del Registre d’alumnes (RALC): el podeu sol·licitar a l’escola de primària o a través del Departament d’Educació.
  • No caldrà venir presencialment al Centre. Només caldrà enviar el resguard de la preinscripció, que generarà la mateixa aplicació, al correu del Centre: a8072383@xtec.cat També s’haurà d’enviar al mateix correu la documentació necessària, escanejada o fotografiada:
    • El llibre de família (tots els fulls que estiguin omplerts) o altres documents relatius a la filiació.
    • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
    • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita. Informació: Documentació i criteris de prioritat

Procediment excepcional: sol·licitud presencial al Centre amb cita prèvia

• Caldrà demanar cita prèvia a través de l’aplicatiu del Departament d’Educació o dels telèfons del Centre: 93 840 19 90636 082 341. Es podrà sol·licitar a partir del dimecres 13 de maig. Es donarà cita pel dimarts 19, dimecres 20 o dijous 21. L’horari d’atenció presencial a les famílies durant aquests tres 3 dies serà de 9:00 a 13:30 h.
  • Caldrà descarregar-se la sol·licitud d’aquest enllaç, emplenar-la degudament i portar la mateixa documentació que s’ha explicat abans.
  • MOLT IMPORTANT! Hem de seguir els següents consells com a conseqüència de la crisi sanitària que estem vivint:
  • Al centre heu de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Heu de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que no s’entengui la sol·licitud en paper i s’hagi d’emplenar al mateix Centre, heu de dur el vostre propi bolígraf.
  • És obligatori portar mascareta i guants.
  • No heu d’acudir al Centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Oferta inicial de places:

D’acord amb la normativa vigent, amb anterioritat a l’inici del procés de preinscripció, es fa pública l’oferta de la preinscripció al Mapa escolar de la preinscripció curs 2020/21.

Calendari matrícula:

Del 13 al 17 de juliol.

Procediment matrícula:

• El  tràmit de la matrícula es farà a través de cites prèvies, utilitzant l’eina corporativa o els telèfons de l’Institut: 93 840 19 90 – 636 082 341
  • També es podrà substituir la gestió presencial per una confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través del correu electrònic del Centre: a8072383@xtec.ca

Informació de tot el procés de preinscripció i matrícula: