Tres alumnes de l’institut Domus d’Olivet passen a la semifinal del Certamen de lectura en veu alta

El passat 28 de març alumnes del nostre institut van participar als Quarts de final del Certamen de lectura en veu alta que va tenir lloc al teatre de Can Palots, a Canovelles. A part del nostre institut, hi van participar 34 alumnes de 14 escoles i instituts de Canovelles, Granollers, Les Franqueses del Vallès i la Roca del Vallès.

La Paola Tarín, de 2ESO A, hi va participar en la categoria de “Corsaris”. D’altra banda, la Núria Díaz, de 3ESO A, la Maria Jiménez, de 4ESO A i l’Èric Peláez, de 4ESO B, hi van participar en la categoria de lectura col·lectiva anomenada “Tropa de Corsaris”. Tots tres van ser els vencedors en la seva categoria, per la qual cosa es van classificar per a la Semifinal, que tindrà lloc el 30 d’abril, al Caixafòrum, de Barcelona.

L’objectiu del Certamen (organitzat pel Departament d’Educació i Enciclopèdia Catalana) és llegir textos en veu alta amb l’entonació, el ritme i la pronunciació correctes. El certamen s’organitza en cinc categories que inclouen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. En la categoria “Corsaris”, en què participa alumnat de 1r i 2n d’ESO, els nois i noies llegien un fragment del llibre Cada gra de raïm (de Manel Ballart). En la categoria de “Tropa de Corsaris”, en què participa alumnat de 3r i 4t d’ESO, tres alumnes llegien un text del llibre Les pereres fan la flor blanca (de Gerbrand Bakker), de forma col·lectiva. Tots els alumnes van rebre llibres i un diploma que acredita la seva participació als Quarts de final del Certamen de lectura en veu alta.

Felicitem la Paola, la Núria, la Maria i l’Èric per la feina ben feta i l’esforç que han demostrat. Enhorabona!

mde