Tramesa de quarta tanda de feina: del 20 d’abril al 3 de maig

Benvolgudes famílies d’ESO,

Primer de tot desitjar-vos que tots estigueu bé, a casa.

Els dies van passant i el confinament segueix. I també el tancament dels centres educatius.

Però la funció docent, acadèmica i de seguiment tutorial, segueix activada.

Com a professorat dels vostres fills i filles ens preocupa i ens ocupa la selecció de feina que els proposem, així com la seva correcció i retorn valoratiu de cadascuna de les tasques demanades. D’una banda hem d’atendre les directrius del Departament, quant a tipologia de treball a proposar. I d’altra banda, hem d’adaptar-nos a les possibilitats de cada alumne/a per tal d’ajustar personalitzadament la feina.

Avui iniciem el període de QUARTA TANDA de tasques escolars. El termini comprès és des del 20 d’abril al 3 de maig. Hem valorat que una franja quinzenal permet a tothom treballar amb més temps. tant per a l’alumnat (per acumulació de feines de tantes matèries) com per al professorat (per disposar de temps per corregir, valorar i indicar millores, si s’escau).

Volíem insistir també, en com és d’important el vostre seguiment com a pares, mares i tutors legals de les tasques del fills/es. Us demanem que estigueu al cas, que vetlleu perquè compleixin amb responsabilitat, que no tirin la tovallola, que no s’adormin, que ens facin arribar els dubtes, tant als tutors/es com al propi professorat.

Serà així, entre tots i totes, que podrem reeixir i sentir-nos satisfets dels resultats d’aquest darrer trimestre. Recordeu que la feina SÍ ÉS AVALUABLE I OBLIGATÒRIA!.

Us fem arribar una salutació molt cordial, des d’aquesta distància imposada que, per a nosaltres, ja pesa molt. Però seguim en contacte per a qualsevol dubte o aclariment!.

Moltes gràcies pel suport, per la col.laboració i per seguir treballant plegats per al nostre INS Bisaura.

Atentament,

Directora de l?INS Bisaura