Informació a famílies Viatge de 4t

Benvolgudes famílies del Viatge de 4t,

En primer lloc, desitjar-vos que tots estigueu bé en aquest període de confinament que s’està allargant tant en el temps.

Nosaltres seguim treballant diàriament per assumnir la nostra tasca d’atenció pedagògica, administrativa i acadèmica de l’Institut, alumnat i famílies, i entitats amb qui cal coordinar-nos habitualment.

Un d’aquests temes que ens ha comportat la màxima atenció i diligència ha estat el VIATGE de 4t a TENERIFE.

En primer lloc, us volem fer arribar tots i cadascun dels passos efectuats des de l´11 de març, abans de la instrucció de tancar el centre i en previsió de mals pronòstics. En tot moment, l’Agència i l’Institut hem coincidit en les valoracions i criteris a seguir, fet que ha facilitat molt els inacabables moviments que ens ha calgut debatre i fer.

Davant les dificultats de trobar alternativa, en cap cas hem volgut cancel.lar el viatge. Perquè sabem la il.lusió, l’esforç i l’expectativa que hi han posat els nostres alumnes de 4t, i vosaltres com a famílies. La nostra Inspecció ha estat al cas d’aquesta gestió i l’ha avalat positivament.

Les primeres gestions que vam fer van ser amb l’HOTEL, per trobar períodes alternatius (a partir d’un calendari de dies possibles)

1ª opció: del 23 al 28 de maig (hotel estava ple)

2ª opció:  a) Del 19 al 24 de maig (a l’hotel no els va bé)

b) Del 20 al 25 de maig (a l’hotel no els va bé)

c) Del 21 al 26 de maig (a l’hotel no els va bé)

d) Del 22 al 27 de maig (a l’hotel no els va bé)

3ª opció:  a) Del 16 al 21 de maig

b) Del 17 al 22 de maig

c) Del 18 al 23 de maig

En aquesta tercera opció se’ns informa que l’HOTEL pot assumir la primera, és a dir, del 16 al 21 de maig.

El següent pas a gestionar havien de ser els VOLS de la companyia. I aquí, un nou obstacle i decepció. Vueling informa a l’Agència que no pot garantir normalitat aèria al llarg de tot el mes de maig. Que ens podríem trobar que el vol d’anada sí es fés però que no hi hagués vol de tornada, per anul.lació imprevista. Nosaltres i l’Agència vam valorar que no podíem assumir aquest risc: no tenir vol i no disposar d’hotel per esperar els dies que fossin.

La companyia assegura que el mes de juny sí treballaran amb normalitat. D’aquí que vam tornar a contactar amb l’hotel per saber quins dies de juny quedaven disponibles.

I només dues possibilitats:

a) Del 5 al 9 de juny (5 dies i 4 nits)

b) Del 13 al 16 de juny (4 dies i 3 nits)

Vam proposar la primera opció, i per a nosaltres ja la única. El darrer cartutxo.

I hem tingut la sort que tant l’HOTEL com els VOLS s’hi  poden agafar.

Així quedarien els dies i horaris de sortida i de tornada:

SORTIDA de 5/06/20 = Barcelona-Tenerife Nord, a les 12:00h amb arribada a les 14:35h.

TORNADA de 9/06/20 = Tenerife Norte-Barcelona a les 20:50h amb arribada de matinada del 10/06/20 a les 01:00h. En el dia 9 hi ha un altre vol possible a les 14:55h però molt més car de preu, fet que implicaria incrementar el cost total del viatge, malgrat ser un dia menys d’estada.

L’Agència ens informa que els diners d’un dia menys d’hotel hauran d’anar per compensar l’increment de cost dels vols d’avió, d’import similar.

L’agència ens ha demanat que per reservar en ferm aquest període, les famílies heu d’estar assabentades i donar la vostra confirmació a la definitiva proposta, abans del 13 d’abril. És una decisió que toca prendre ara. Si hi ha un  nombre de baixes significatives, és possible que pugui repercutir en què no puguin fer el viatge els que sí continuin volent-hi anar.

Si l’ordre de tancament s’allarga, serà per causes alienes a l’INS i a l’Agència, de força major. Nosaltres no haurem cancel.lat el vol. Arribat aquest moment, ja es parlaria de com resoldre la situació, amb instruccions oficials.

ÉS URGENT que contesteu en aquest mateix correu tot indicant:

a) Si confirmeu la participació en el VIATGE dels alumnes (sabent que és aquesta la única possibilitat que tenim).

b) Noms i cognoms i DNI del pare/mare/tutors que dóna confirmació.

c) Nom i cognoms i DNI de l’alumne/a participant.

Ja veieu que per part nostre, hem assumit el compromís de vetllar pel viatge i de fer tot el possible per no perdre’l.

Esperem que entengueu el procés i les dificultats afrontades. I que malgrat, ser un viatge un xic més reduït, valdrà la pena de tirar-lo endavant.

Moltes gràcies per la vostra atenció, suport i comprensió!

Res no és fàcil, però entre tots ens en sortirem!

Una abraçada!

Carolina Querol