Informació famílies període de RECUPERACIONS

Benvolgudes famílies de l’INS BISAURA,

Una salutació ben cordial a tothom, el primer de tot. Desitgem que aneu seguint bé tota la família.

Amb aquesta nou correu, us volem informar sobre com hem pensat de plantejar les RECUPERACIONS de matèries no assolides del Primer i/o Segon trimestre. I us el fem arribar avui perquè és un tema prou important per estar-ne ja assabentats el més aviat possible.

El període de recuperació es proposa per a la propera quinzena de treball: del dilluns 18 al divendres 29 de maig.

Les propostes de recuperació coincidiran amb les propostes estàndard de la sisena tanda quinzenal del mateix període.

Donat que hi ha alumnat que no té pendent cap recuperació i alumnat que sí en té, us fem les indicacions següents per facilitar el conèixer la situació dels vostres fill/es:

* L’alumnat QUE NO TÉ CAP MATÈRIA AMB RECUPERACIÓ PENDENT, ha de realitzat les tasques de la graella de la sisena tanda que podreu consultar el dilluns que ve, a primera hora.

Parlaríem del mateix funcionament habitual de sempre.

* L’alumnat QUE SÍ TÉ ALGUNA o ALGUNES MATÈRIES NO ASSOLIDES AMB RECUPERACIONS PENDENTS de 1r i/o 2n trimestre ha de tenir en compte aquests aspectes:

1. a) Cada professor/a de la matèria no assolida enviarà al correu de l’alumne/a la proposta de RECUPERACIÓ, i estarà disponible per aclarir dubtes o consultes. Podrà ser una feina específica, un lliurament de feina no feta… Cada docent personalitzarà la proposta per a cada alumne/a. I en farà el seguiment.
  2. b) De la matèria amb tasca de recuperació, només ha de fer la RECUPERACIÓ. I deixar de banda la feina estàndard de la graella d’aquesta matèria. No duplicarem les feines d’una matèria.
  3. c) Haurà de fer les tasques de la graella d’aquelles matèries que no tingui recuperació. Per tant, haurà de complir amb el treball estàndard de la sisena tanda.

Compteu amb el nostre suport i disponibilitat per atendre qualsevol aspecte que necessiteu consultar. Els TUTORS i TUTORES, a part del professorat, estaran molt pendents de que els vostres fills i filles entenguin la feina, la planifiquin bé i l’executin correctament i amb responsabilitat.

Entre tots, hem de fer veure a l’alumnat que disposen d’una gran OPORTUNITAT per assolir un curs exitós, malgrat les dificultats que s’hagin pogut tenir.

Gràcies per la vostra col·laboració i ajut!

Molt cordialment,

Directora de l’INS BISAURA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *