Informació 2 a famílies Viatge de 4t

Benvolgudes famílies del Viatge de 4t,

Us adrecem aquesta nova comunicació per fer un RECORDATORI de l’urgent necessitat de saber si confirmeu l’assistència al Viatge a Tenerife dels vostres fills i filles de 4t, d’acord amb les noves condicions. Com més aviat ho sapiguem, mes aviat avançaran les gestions.

Us volem informar també d’una NOTÍCIA POSITIVA. L’Agència de viatges està mirant d’aconseguir que el preu del nou vol no incrementi de cost.

Si finalment s’aconsegueix, l’Agència ens farà arribar l’import del dia menys d’estada a què s’havia compromès. No sabem encara de quan seria aquest import, ni de com i quan se’ns faria arribar. A mida que rebem indicacions us mantindrem puntualment informats.

Per assegurar que tothom ha llegit l’anterior carta i també aquesta, potser vosaltres, alumnes de 4t, podeu intentar de connectar amb els companys per ajudar a què estiguin al cas, i no se’ls hagi passat per alt atendre les comunicacions que us adrecem.

Us tornem a recordar la situació en què ens trobem (indicada en la carta anterior):

L’agència ens ha demanat que per reservar en ferm aquest període, les famílies heu d’estar assabentades i donar la vostra confirmació a la definitiva proposta, abans del 13 d’abril. És una decisió que toca prendre ara. Si hi ha un  nombre de baixes significatives, és possible que pugui repercutir en què no puguin fer el viatge els que sí continuïn volent-hi anar.

Si l’ordre de tancament s’allarga, serà per causes alienes a l’INS i a l’Agència, de força major. Nosaltres no haurem cancel.lat el viatge. Arribat aquest moment, ja es parlaria de com resoldre la situació, amb instruccions oficials.

ÉS URGENT que contesteu en aquest mateix correu tot indicant:

a) Si confirmeu la participació en el VIATGE dels alumnes (sabent que és

aquesta la única possibilitat que tenim).

b) Noms i cognoms i DNI del pare/mare/tutors que dóna confirmació.

c) Nom i cognoms i DNI de l’alumne/a participant.

Com sempre, restem a la vostra disposició  per a qualsevol dubte o aclariment.

Molts d’ànims i gràcies novament pel vostre ajut i col.laboració.

Directora INS BISAURA