Participació en el Consell Assessor Jove del Síndic de Greuges

Un any més els nostres alumnes participen en el Consell Assessor Jove del Síndic de Greuges, i ja en van tres. Avui han assistit a la sessió inaugural, en la qual Rafael Ribó ha fet un parlament explicant la importància de saber reivindicar els nostres drets, i en especial els dels joves i infants. Al llarg del curs les nostres alumnes participaran en una sessió mensual al Síndic on debatran amb joves d’altres instituts de Catalunya, temes que els inquieten. El projecte finalitzarà en el mes de juny amb una sessió en el Parlament de Catalunya on portaran les reivindicacions i demandes fetes durant el projecte.

Si voleu més informació visiteu la web del Síndic de Greuges de Catalunya, què fa referència al Consell Assessor Jove: