REUNIÓ INFORMATIVA FAMÍLIES INICI DE CURS INSTITUT DEL TER I ALTRES INFORMACIONS D’INICI DE CURS

Benvolguda família

Salut _ Escola CARTA Families

Salut _ Escola Annex Families

El centre   ha organitzat unes xerrades informatives en format virtual per explicar com anirà l’inici de curs i compartir el pla d’organització d’obertura del nostre centre davant de la problemàtica del COVID-19. A la reunió hi assistirà la direcció i els/les tutors/es individuals de cada curs.

Per a poder participar d’aquesta reunió virtual només caldrà que cliqueu damunt l’enllaç que teniu a continuació

1r  ESO/ Dimecres 9 de setembre de 19 a 20 h.    meet.google.com/yrv-vabc-qso

2n ESO/ Dimecres 9 de setembre de 20 a 21 h.    meet.google.com/xyt-wpaq-jpn

3r ESO/ Dijous 10 de setembre de 19 a 20 h.        meet.google.com/nps-uyqc-vpp

4t ESO/ Dijous 10 de setembre de 20 a 21 h.        meet.google.com/iqs-hcjw-kmu

Si us és completament impossible connectar-vos  on – line a la reunió del vostre curs cal que contacteu amb el centre contestant aquest mateix correu. Les reunions presencials només les podem fer de com a màxim 10 persones i hem cregut oportú fer la reunió en format  virtual i no presencial.

Les classes començaran el dilluns 14 de setembre. El primer dia l’entrada al centre es farà de forma esglaonada. L’alumnat entrarà i es quedarà al patí de l’entrada on l’anirà a buscar el/la seu/va tutor/a i l’acompanyarà fins a l’aula.

• A les 8:00 h. entrarà l’alumnat de 1r d’ESO
  • A les 8:30 h. entrarà l’alumnat de 2n d’ESO
  • A les 9:00 h. entrarà l’alumnat de 3r d’ESO
  • A les 9:30 h. entrarà l’alumnat de 4t d’ESO

Preguem que l’alumnat no vingui abans de l’hora que té adjudicada. La resta de dies tot l’alumnat entrarà a les 8 del matí. L’hora de sortida és les 14:40.

El primer dia de classe tot l’alumnat per poder entrar al centre haurà de portar obligatòriament emplenada i signada pels pares o tutors  la declaració responsable que també adjuntem en aquest correu.  En aquesta declaració les famílies es comprometen a seguir les normes establertes davant la COVID-19, mantenir el centre educatiu informat de qualsevol novetat al respecte i permetre l’intercanvi de dades personals entre els Departaments d’Educació i Salut amb la finalitat de fer la traçabilitat de possibles contagis en relació a la gestió de casos.

Declaració responsable famílies COVID 19 setembre 2020

A partir de demà a la consergeria del centre tindreu a la vostra disposició fotocòpies d’aquesta declaració per si no la podeu imprimir a casa.

Les famílies de 1r d’ESO que en el moment de la matrícula ja vàreu emplenar una declaració també haureu d’emplenar aquesta declaració nova que el Departament d’Educació ha publicat ara amb  l’obligatorietat de portar mascareta.

Tot l’alumnat del centre haurà de portar mascareta per accedir-hi.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració

Cordialment

La direcció del centre

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *