L’alumnat del Ter participa a un torneig de futbol durant les hores de pati

Després de la demanda dels nois i noies de fer futbol a les hores de pati i de la necessitat de dinamitzar aquesta franja horària, els alumnes del teulateam d’esports al pati, juntament amb la professora Elisabet Vallbona, s’ha organitzat un torneig de futbol per a tots els cursos. Aquest torneig consisteix en dues lliguetes classificatòries. A una hi participen els alumnes de 1r i 2n, i a l’altra els de 3r i quart. Un cop finalitzats els partits de la lligueta (tots contra tots), es duran a terme les semifinals (primer contra quart i segon contra tercer classificats respectivament), de les quals sortiran els equips que disputaran la final.

Equips apuntats: Black Ghost i Marmots (1r d’ESO), Los Melones, Fallos i Futbol Club (2n d’ESO), Brazzers Team i I need wifi pass (3r d’ESO) i Los Chemas i Els quart (4t d’ESO).

Gabriel Ponce, alumne de 3r d’ESO de l’optativa de Revista