Els alumnes de 1r d’ESO visiten l’exposició “Animals i Faraons. El Regne Animal a l’antic Egipte” al Caixa Fòrum.

El passat 1 de desembre els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut de la Teuleria van anar d’excursió a Barcelona per visitar l’exposició “ Animals i Faraons. El Regne Animal a l’antic Egipte” al Caixa Fòrum. Els alumnes van fer una visita dinamitzada a l’exposició.

Els animals salvatges o domesticats tenien un paper fonamental a l’antic Egipte. L’exposició Animals i faraons mostra la funció i la importància de la figura animal en la vida quotidiana, en l’agricultura i en la guerra, en les creences religioses i en els rituals funeraris de l’antic Egipte.

Els nostres alumnes van quedar molt sorpresos davant les mostres d’art egipci que van poder veure. Cal tenir en compte que moltes de les peces de l’exposició procedeixen del Museu del Louvre de París. Aquest museu posseeix unes de les millors col·leccions d’art egipci del món i aquesta era una oportunitat única per veure aquestes peces úniques a casa nostra.

CIMG3985

CIMG3971 CIMG3973 CIMG3964