Cors del projecte Clavé XXI. Palau de la Música Catalana

prog-mà-cors-clavé-xxi_406535

Diumenge, 22 de MAIG de 2016 – 12.00 i 18.00 h
l’institut del Ter ha participat a la trobada coral del projecte “Cors clavé XXI” al Palau de la música Catalana.

Clavé XXI
La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana impulsa des del 2011 el projecte Clavé XXI, una iniciativa social que a partir de la pràctica coral té com a objectiu fomentar la inclusió social d’infants i joves. El projecte, que rep el patrocini de l’Obra Social “la Caixa” i la Fundación Divina Pastora, va néixer des del convenciment del gran poder de transformació personal i social de la pràctica coral. El Projecte Social, Clavé XXI, està integrat per formacions corals vinculades a escoles de primària i secundària entitats socials, així com nombrosos cors adscrits de la ciutat de Barcelona i de Catalunya, que impliquen més de 1.200 infants i joves.

Distribuïts per edats s’han agrupats les corals de diferents centres educatius pe cantar cançons corals dels cinc continents: Àfrica, Àsia, Oceania, Amèrica i Europa.

Els alumnes de la coral del nostre centre es van agrupar amb els del Cor Juvenil de Ciutat Vella i el de la Fundació Xamfrà per cantar les cançons Europees següents:

Les djinns (França) Gabriel Fauré
O waly waly (Anglaterra) Arr. Maurice Bevan