Els de 2n visiten EL 9 NOU i EL 9 TV

Ahir dia 22 d’octubre, els alumnes de 2n, amb motiu del projecte del 1r trimestre, es van desplaçar fins a Vic per fer una visita a EL  NOU i a EL 9 TV. Allà els van explicar el funcionament i l’organització del diari, així com també la política que segueixen a l’hora d’escriure les notícies. Posteriorment, també van poder veure com és la ràdio (EL 9 FM) i també van poder entrar al plató de televisió.

Mentre un grup d’alumnes feia la visita a les instal·lacions del diari, l’altre grup passejava per la plaça Major de la capital d’Osona amb la intenció de fer unes enquestes sobre els mitjans de comunicació a la diversa gent de la ciutat. Els alumnes de 2n afirmen que a la plaça es van trobar gent molt simpàtica que els va contestar les preguntes molt amablement, però que també n’hi va haver d’altra que no va voler col·laborar.

La sortida els va agradar molt perquè diuen que els va ensenyar i van aprendre moltes coses noves.

Marta Vallés, alumna de 3r de l’optativa de Revista