ELS ALUMNES DE 1r d’ESO PRENEN CONSCIÈNCIA SOBRE LA SEGURETAT VIÀRIA

El dia 24 d’octubre  la Policia Local de Manlleu va visitar els alumnes de 1r d’ESO per tal de realitzar un taller d’educació viària. Primer es va portar a terme una xerrada en què els joves van prendre consciència de quines són les actituds de risc a la via pública i com evitar-les. A més, han conegut les millors formes de reaccionar davant d’un accident per tal de minimitzar-ne els efectes.

Després , va tenir lloc el taller experimental on, a través de representacions teatrals, els alumnes van posar en pràctica tot allò que s’havia explicat anteriorment. El taller ha estat una forma amena de conscienciar els alumnes de situacions que es poden trobar en el dia a dia i els ha dotat d’eines per afrontar-les de la millor manera.