SOM ESCOLA VERDA!

L’institut del Ter, des dels seus inicis, ha aprofitat el marc incomparable en que es troba, ben a prop del riu Ter per potenciar l’educació mediambiental. Aquesta feina s’ha realitzat gràcies a l’empenta dels equips directius passats i present, a la implicació del professorat i… Llegeix més»

2n D’ESO DESCOBREIX EL ROMÀNIC

El dimarts 11 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van anar a Ripoll per tal de visitar el monestir i l’escriptorium. Primer van anar a visitar el monestir de Ripoll on se’ls va fer una visita guiada i on van conèixer i aprofundir en… Llegeix més»

#NOésNO

La comunitat educativa de l’Institut del Ter vol condemnar l’acció vandàlica produïda contra el mural reivindicatiu #NOésNO per l’eliminació de les violències masclistes realitzat pels nostres alumnes a la pista de petanca del parc de l’Erm.
Hi ha pintades que no desacrediten a qui les… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El dilluns 26 i el dimarts 27 de novembre vam celebrar al centre les eleccions per renovar una part del nostre consell escolar.
A continuació algunes imatges de les eleccions del sector alumnes.

MURAL REIVINDICATIU #NOésNO

El dijous 22 de novembre al matí els alumnes de la matèria d’Educació Visual i plàstica de 4t d’ESO van realitzar un  Mural reivindicatiu #NOésNO, per l’eliminació de les violències masclistes! El podreu veure a la pista de petanca del parc de l’Erm (carrer Mossèn aulet- davant… Llegeix més»