BENVINGUTS AL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Des de l’equip directiu de l’Institut del Ter us volem donar la benvinguda al nou curs escolar 2017-2018.   Arriba el setembre i comença el nou curs per als alumnes de l’institut. Alguns dels nostres alumnes hi arribeu per primera vegada amb il·lusió i amb… Llegeix més»

VOLEM UN INSTITUT NOU

els alumnes del taller de teatre de l’institut han preparat un vídeo amb el títol:
NECESSITEM UN INSTITUT NOU
En el vídeo s’hi representen unes quantes escenes còmiques que volen parodiar els inconvenients de l’ús d’unes instal·lacions provisionals, que tot i ser molt correctes no són les… Llegeix més»

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ “Ca l’esparter” patrimoni de Manlleu i projecte educatiu. DIMECRES 7 DE JUNY A LES 20:00 al MUSEU DEL TER

Flyer esparter ss (2)
Esparter web (1)
INAUGURACIÓ: DIMECRES 7 DE JUNY A LES 20:00 al MUSEU DEL TER
Durant la dècada dels noranta del segle XX va tancar les portes ca l’Esparter, establiment històric de Manlleu ubicat al carrer del Pont número 30. Va… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES 2017

manifest4-2
Benvolguts,
Com Vostès ja coneixen, l’institut del Ter (fins ara institut la Teuleria) està desenvolupant un projecte entorn a la creació d’un model pedagògic que pretén ser autènticament orientador i que ens ha obligat a fer un canvi en profunditat en els plantejaments generals del… Llegeix més»