Activitats de desembre

Durant el primer trimestre del curs els vostres fills i les vostres filles han pogut participar a diferents activitats i sortides organitzades per l’institut: Immersió lingüística a Lekaroz, teatre al museu del Ter, xerrades d’educació viària , sortida a TV3, trobades de delegats,… Llegeix més»

La teuleria estrena blog!

Una de les novetats d’aquest curs és el projecte TeulaTeams: activitats cooperatives que es fan els dilluns i dimecres, en grups formats per alumnes de diferents cursos. Un dels TeulaTeams, el de Comunicació, s’encarrega de la difusió de notícies relacionades amb l’institut, l’alumnat, les activitats… Llegeix més»

Castanyada i gimcana fotogràfica per Manlleu

El dijous 29 d’octubre l’institut La Teuleria va celebrar la castanyada amb diferents activitats. De bon matí els alumnes i el professorat del centre van participar conjuntament en una gimcana fotogràfica pels carrers i llocs més emblemàtics de Manlleu. Aquesta activitat tenia entre d’altres l’objectiu… Llegeix més»