Demanda del pla de formació de zona 2024-2025

Els Plans de Formació de Zona (PFZ) són un recurs de formació al servei de la millora dels centres i el professorat d’una zona educativa, que pretenen donar resposta a les necessitats de formació d’uns ensenyants i d’uns centres per assolir uns objectius de millora i de canvi de:

• Les pràctiques docents.
  • L’organització i el funcionament dels centres educatius.

Llegeix més»

Jornada pel Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

Des del Servei d’Escola i Famílies (Convivència positiva web) ens conviden a la Jornada formativa en commemoració del dia Internacional contra l’Assetjament Escolar que organitza l’equip tècnic del programa #aquiproubullying.
La jornada de sensibilització tindrà lloc el dissabte 4 de maig de 9:30 h a 14… Llegeix més»

Ajuts per les despeses d’escolarització i menjador, activitats extraescolars i casals d’estiu

La presentació de sol·licituds comença el 10 d’abril i la documentació s’adjuntarà sense necessitat d’instància genèrica
Les ajudes pels casals d’estiu es poden sol·licitar fins al 3 de maig; les despeses d’escolarització i menjador, fins al 31 de maig; i les ajudes per a activitats… Llegeix més»

Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura de 2n de batxillerat

El material que es proposa a continuació és una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’Educació Secundària Obligatòria… Llegeix més»

Educació democràtica i en drets humans com a antídot per contrarestar els discursos d’odi”

La UNESCO reconeix que el discurs de l’odi està creixent envers les comunitats minoritàries, principalment a causa de l’augment de l’ús de les xarxes socials i l’aparició de moviments populistes. En aquest marc, el proper 18 d’abril, DIPLOCAT i CATESCO organitzen una jornada adreçada a actors… Llegeix més»

12 d’abril cloenda Programa Sharing to Learn 2024

En breu estarà tot a punt per celebrar l’acte de cloenda del Programa Sharing to Learn 2024 que es realitzarà a l‘institut Vall d’Arús de Vallirana el proper 12 d’abril a les 11hores.
Enguany els més de 40 Language Assistants participaran en l’acte… Llegeix més»

IV Trobada Col·la~Clic

El pròxim 6 d’abril es celebrarà la IV Trobada Col·la -Clic. Un espai d’intercanvi d’eines i experiències relacionades amb la implementació de diverses tecnologies, programari, aplicacions i solucions digitals a l’aula. Una jornada de reflexió, aprenentatge i intercanvi entre iguals.

📅 dissabte 6 d’abril de 2024
🕘 de 9 a 18 hores