Principis metodològics

Els principis metodològics de l’escola es fonamenten en el reconeixement de l’infant com a protagonista principal del seu aprenentatge.

La metodologia emprada a l’escola és una combinació del treball individual i el treball cooperatiu per projectes. Està en renovació constant i actualitzada.

Tenim en compte els coneixements  previs i els interessos dels alumnes. Impartim els continguts de manera motivadora i els relacionem amb l’actualitat i el món que ens envolta.

Respectem els ritmes individuals de cada alumne i atenem a la diversitat.

Treballem amb desdoblaments i grups flexibles de reforç on ens adaptem a les necessitats de l’alumne/a.

Realitzem tasques per assolir els continguts i fomentem la tècnica de treball i l’hàbit d’estudi en totes les àrees. Incorporem les noves tecnologies i el coneixement d’eines digitals.

La lectura i la comprensió es treballen diàriament de manera globalitzada  a totes les àrees.

La llengua catalana i castellana s’imparteix de manera molt coordinada i potenciem l’expressió tant oral com escrita.

La llengua anglesa s’imparteix des de P3 i es complementa amb tallers i en algunes matèries on es realitzen tasques en anglès.

També introduïm l’anglès a la psicomotricitat d’Educació Infantil.

Es complementen les activitats a l´aula amb sortides culturals i excursions al llarg del curs. Celebrem totes les festes tradicionals i fem colònies (Escola Natura) a Primària.