Administrador/a Espai de suport

AGORA: Si tinc un dubte, problema i/o suggeriment, on l'he de fer arribar?

per Administrador/a Espai de suport - dimecres, 8 de juliol 2020, 12:48
 

En primer lloc el que us recomanem és que, abans d'enviar cap missatge reviseu que no estigui resolt ja a l'apartat de Preguntes freqüents. En cas de no trobar la resposta podeu contactar amb el SAU mitjançant el Formulari de contacte amb el SAU (que trobareu enllaçat a la primera pàgina del portal Àgora) o bé via telefònica. Una altra opció possible és cercar el dubte i/o problema al fòrum corresponent (Fòrum Àgora-MOODLE o Fòrum Àgora-NODES) i, si tot i així ningú s'ho ha trobat abans, podeu afegir un tema nou de debat al fòrum adient, indicant, a més del problema, l'URL del centre.

Per tant, el procediment que heu de seguir per resoldre un dubte o problema és el següent:

  1. Consultar les Preguntes freqüents. Aquest apartat conté les preguntes més habituals relacionades amb els serveis que ofereix Àgora.

    Preguntes freqüents



  2. En cas que no hi hagi cap pregunta que respongui al dubte, fer una cerca al fòrum corresponent (Fòrum Àgora-MOODLE o Fòrum Àgora-NODES) per tal de comprovar si algun altre company s'ha trobat abans amb el mateix problema i se li ha donat una resposta.

    Fòrums d'Àgora



  3. Si no hi ha cap fil on estigui resolt el problema/dubte, contactar amb el SAU mitjançant el Formulari de contacte amb el SAU (per poder-ho fer és necessari accedir amb un usuari/ària XTEC) o bé via telefònica o bé enviar una intervenció nova al fòrum corresponent (Fòrum Àgora-MOODLE o Fòrum Àgora-NODES) amb una descripció detallada del problema i l'URL del centre.
SAU