Ginys no van bé?

Ginys no van bé?

per TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -
Nombre de respostes: 3

Vull fer una sèrie de ginys, i visualitzar-los cada dia un..


fa uns dies vaig començar a preparar-ne un i cap problema a visualitzar li vaig dir amaga....i no es veia al web.

Però ahir vaig seguir treballant-hi i al desar es va fer públic, i ara mateix ho acabo de provar i segueix sent públic, li dius amaga i desa i torna a ser públic


Ho puc fer d'alguna altra manera??

cada dia he de publicar una pregunta diferent i ho vull tenir preparat i només treure la del dia anterior i publicar la nova... i ho voldria posar a les dos barres del giny (cada barra és una "etapa" diferent)

Gràcies per la vostra ajuda 

Atentament

Maite

En resposta a TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Ginys no van bé?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Teresa,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes i dir-nos quin hauria d'estar ocult i quin s'hauria de mostrar? Sembla un problema amb la visibilitat però sense veure-ho no podem assegurar-ho.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ginys no van bé?

per TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -

Hola,

si perdona la web és: https://agora.xtec.cat/iespviana/

el giny és el primer de la barra esquerra de la portada, i també de la barra dreta, però el que es veu és el de l'esquerra, es diusetmana de la ciència 1r, 2n i 3r ESO.

I per cert, que des que passa això han desaparegut els ginys de la barra dreta!!! us adjunto captura de pantalla.


Gràcies, per endavant...

ho hauria de poder fer aquest cap de setmana.. perque la setmana vinent cada dia ha de sortir una pregunta... i no poden estar totes publicades a la vegada...


Maite

En resposta a TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: Ginys no van bé?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maite,

pel que veig ara la barra dreta es veuen els ginys correctament.

Per amagar els ginys i que no es mostrin has de triar els paràmetres següents:

Si només tries "Amaga" del primer desplegable però després no defineixes res més, no s'amaga el giny. Fent-ho així podràs crear-los tots i cada dia anar a un d'ells i dir-li "Mostra".

Fins ara,

Mònica