Problemes per entrar al web

Problemes per entrar al web

per Escola Marianao -
Nombre de respostes: 5

Bona tarda,


Últimament tinc problemes per accedir al web del centre. Quan li dono a l'opció "entra" la pantalla es queda en blanc i si hi vull accedir ho he de fer clicant amb el botó dret a sobre i triant l'opció "abrir enlace en una pestaña nueva".

També em passa això quan vull seleccionar alguns serveis digitals de l'apartat Serveis (noticiaris del febrer al juny i revista 15-16).

Un altre tema és que abans quan posàvem al Google Escola Marianao sortia en primera opció aquest web, el de Nodes. Ara torna a sortir l'antiga intranet que teníem.


Gràcies per endavant.


Loly Álvarez



En resposta a Escola Marianao

Re: Problemes per entrar al web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Loly,

hem accedit a la vostra web i no hem trobat cap dels problemes que descrius, amb quin navegador has accedit? Ens pots passar l'URL d'accés als apartats aquestes de Noticiari o revista 15-16? no ho hem trobat al menú.

De moment prova a netejar les galetes del navegador a veure si el problema persisteix.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per entrar al web

per Escola Marianao -

Hola,

He esborrat les galetes i continuo tenint els mateixos problemes. Els noticiaris i les revistes les podeu trobar a Menú/Serveis/Serveis digitals.

Entro amb el Mozilla Firefox.


Loly

En resposta a Escola Marianao

Re: Problemes per entrar al web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Loly,

seguim sense poder reproduir el problema. Hem provat amb un Firefox versió 49 i un Chorme versió 50. Podeu provar amb un altre navegador i/o confirmar que aquest està actualitzat a la darrera versió?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per entrar al web

per Escola Marianao -

Bona tarda,

Amb el Chrome no tinc aquests problemes. Suposo que serà el navegador, però com que també em passava des del mòbil pensava que era cosa del web.

Gràcies!

Loly
En resposta a Escola Marianao

Re: Problemes per entrar al web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Loly,

amb el mòbil també seria recomanable que feu servir el Google Chrome. Sovint els navegadors que venen per defecte donen algun problema.


Fins ara,

Mònica