M sociograma

M sociograma

par EULALIA DOMENECH IBAÑEZ,
Nombre de réponses : 6

Bon dia,

Em demana un company del centre, per fer un treball,si hi ha la possibilitat d'utilitzar un bloc del moodle anomenat M sociograma. Jo entrant com a administradora no ho he sabut trobar.

Gràcies 

En réponse à EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: M sociograma

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Eulalia,

ja fa temps vam fer proves amb aquest mòdul per mirar d'instal·lar-lo a l'Àgora i no va ser possible. De totes maneres, hem tornat a mirar en quin estat es troba el projecte i sembla (https://sourceforge.net/projects/msociograma/files/), des de 2010 que no s'actualitzen els fitxers i per tant, no funcionaria amb un Moodle 3.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: M sociograma

par CARMELO RAMIREZ GARCIA,

Hola,

He vist en la pàgina web http://msociograma.blogspot.com, que des del 2017 ja tenen una versió pel Moodle 3, i sembla ser que funcional. Ja sé que és treball i representa un esforç per part vostra, però sembla una eina útil, malgrat en el passat ja l'heu provada i donava problemes. Us podeu plantejar analitzar si podeu incorporar-la actualment? Gràcies per la vostra tasca.

En réponse à CARMELO RAMIREZ GARCIA

Re: M sociograma

par RAMON PALLEJA CIVIT,

Bon dia:

Al meu Centre i penso que en molts d' altres, ens insteressaria molt poder disposar del mòdul Msociograma.

Hi ha alguna novetat sobre la possibilitat d' instal·lar-lo ?

Gràcies.

En réponse à RAMON PALLEJA CIVIT

Re: M sociograma

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Ramon,

Prenem nota de la teva petició i la traslladem per la seva valoració.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: M sociograma

par CLARA MATEO CAMPO,

Hola, 

Al meu centre, l'equip de psicopedagogia també fan la petició perquè es pugui fer servir. Havíem tingut aquesta eina en cursos passats (el centre feia servir la plataforma Esemtia) i s'ha tornat "imprescindible". 

Seguiré el fil amb interés.

Gràcies per la feina! 


En réponse à CLARA MATEO CAMPO

Re: M sociograma

par MONICA GRAU PRIETO,

Bon dia, Clara,

l'antic plugin de sociograma es va avaluar i descartar fa uns anys. Ara mateix tampoc no l'hem trobat. Si trobeu algun plugin interessant amb aquesta funcionalitat ens podeu passar l'URL per tal d'avaluar la possibilitat d'afegir-ho a Àgora.

Fins ara,

Mònica