Carrega de moodle més lenta del habitual

Carrega de moodle més lenta del habitual

per Jose Moratal Miñana -
Nombre de respostes: 1

Hola volaría fer una consulta per que no se si es problema dels meus navegadors, del mes ordinador o de la plataforma. Quan vaig a penjar un recurs m'obre les finestres de manera normal però l'espai on s'ha de carregar el fitxer triga molt a obrir-se es queda com pensant. El matéix em pasa amb la selecció de la restricció d'accés. Us poso unes imatges per que veieu com em surt:

CÀRREGA DE FITXERS:



RESTRICCIÓ D'ACCÉS:


També em pasa una cosa molt curiosa quan vull carregar una etiqueta em surt fins a la pantalla:


pero quan clico sobre "navega pels repositòris" no es carrega la pantalla aquesta de triar el repositori des de on vull carregar la imatge.


Curiosament aquí en aquest fòrum si que es carrega...això per que pot ser? (ho he provat amb mozilla, chrome i safari). Aquí em surt:


En canvi si ho faig al moodle del meu centre no es carrega aquesta pantalla. Sabeu de que es pot tractar?

Salutacions,

Josep


En resposta a Jose Moratal Miñana

Re: Carrega de moodle més lenta del habitual

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

hem anat a l'apartat Notificacions i desat els paràmetres que hi havia pendents de la darrera actualitzacó. Pots provar si ara et funciona millor? Si no és així, ens podries l'URL d'algun on intentes penjar recursos i no et deixa?

Fins ara,

Mònica