Carrusel massa gran

Carrusel massa gran

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Nombre de respostes: 6

Aprofito per preguntar-te una altra cosa, que segurament serà senzill de solucionar però ho estic intentant i no me'n surto..he afegit els àlbums del google fotos als carrusels dels nodes, però quan intento posar-la en la pàgina creada al nodes per afegir aquests carrusels (fototeca)...em surten molt grans i no se com fer per tal de que aquests carrusels tinguin una amplada màxima de 215 (s'hauria de posar 4 columnes com fèiem fins ara)...He intentat a la mateixa extensió del album-chrome però ni així

Moltes gràcies!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Subscripció falla

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Ara sembla que si que estan amb l'amplada 215, no sé com ho he fet...però m'apareix com una mena d'advertència d'errors a dalt que posa "S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda" tots els àlbums he comprovat que estan públics.

Gràcies de nou

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Subscripció falla

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

em pots passar l'article on tens aquest carrusel que dóna l'error?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripció falla

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

També en aquests dos articles


https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/general/el-cardioleg-ramon-brugada-inaugura-el-curs-academic-del-batxillerat-i-cas/

http://agora.xtec.cat/ies-brugulat/general/prova/


Gràcies!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Subscripció falla

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

ja està solucionat, el problema era que el carrusel tenia imatges i també un àlbum de Google Photos, aquestes àlbums encara no funcionen als carrusels i per tant, donava error.

Pots fer una ullada al fil que hi ha a dalt de tot Què fem amb Picasa? per trobar alternatives útils per fer carrusels.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Subscripció falla

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Moltes gràcies de nou Mònica!

Ja havia seguit el fil que m'has recomanat abans, per això em penso que no he entès del tot quin era el problema que em comentes, de totes formes si tinc dubtes de nou en penjar un àlbum al carrusel amb el google photos i l'extensió album ja t'ho comentaré.