Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Nombre de respostes: 5
Bon dia, 

des d'aquest matí em surt el missatge "S'ha produït un error en llegir a la base de dades" tant si vaig a Explora la llista d'usuaris com si vaig a Accions amb usuaris en bloc.

Arnau

Fitxer adjunt Captura.PNG
En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -

M'ha aparegut només quan filtro amb el camp definit per mi (Camp del perfil d'usuari) nivellgrup està buit.


No és una incidència important, no cal solucionar-ho.

En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Arnau,

hem provat a filtrar amb aquestes dades i ens ha funcionat correctament:


És això el que havies posat? ens retorna 31 usuaris tant des de les accions d'usuaris en bloc com des de la llista d'usuaris. Hem provat també a posar "qualsevol camp" en comptes de "nivellgrup" i també correcte.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -

Només em passa amb l'opció següent:

Fitxer adjunt Captura.PNG
En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Arnau,

prenem nota de l'error per tal de mirar de solucionar-ho. De moment, si al desplegable en comptes de triar "està buit" tries "no està definit" sembla que retorna el mateix que necessites.

Fins ara,

Mònica