enllaços que pesen massa

enllaços que pesen massa

per JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA -
Nombre de respostes: 3

Bon dia,

Estic intentant passar un curs de Moodle d'una escola a una altra. El problema és que pesa massa, i quan he intentant fer còpies de seguretat més petites (prenent els temes per separat), m'informa que un bloc de 4 enllaços (literalment) ja pesa 14Mb. Impossible passar el curs sencer.

Com pot ser que 4 enllaços pesin 14Mb? Algun error de paràmetres) de configuració? És estrany...

Moltes gràcies,

Quim Balaguer.-

En resposta a JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA

Re: enllaços que pesen massa

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Quim,

mirarem d'investigar perquè passa això però de moment, et recomano que facis una ullada a aquesta PMF per tal que puguis restaurar els cursos sense problemes: Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: enllaços que pesen massa

per JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA -

Gràcies, això ja ho hem provat... Ho he intentat baixar des del Dropbox del no Centre, des del meu, i no hi ha manera.

El gran dubte és que el curs Moodle de què parlem pesa 333.1Mb. Sé que pesa massa pel que em dieu, però crec que és un curs "normalet" (amb enllaços, pàgines creades, rúbriques,  etiquetes, tasques, tot en 6 temes diferents)

No entenc com és que el límit per als cursos sencers queda entre 10Mb i 100Mb, si veig que un dels meus temes amb 4 enllaços (literalment) ja ocupa 14Mb.

Realment, un tema que se m'escapa. A veure si hi trobem solució...

Gràcies,

Quim Balaguer.-


En resposta a JOAQUIM BALAGUER BRUGUERA

Re: enllaços que pesen massa

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Quim,

si és un curs de més de 300MB i ho feu des del Dropbox heu de modificar un paràmetre perquè acabi de pujar el fitxer amb normalitat: S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Operation timed out after... Què faig?

Per altra banda, recordeu que els fitxers grans els ha de restaurar l'admin o algun usuari gestor (manager) el professorat editor no té el permís necessari per fer-ho.

En cas que no ho aconseguiu, ens podeu facilitar l'enllaç per descarregar la còpia i mirem de fer-vos-ho nosaltres.

Fins ara,

Mònica