Giny amb imatge i text

Giny amb imatge i text

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 4

Bon dia!

Sovint utilitzem ginys amb imatge (logo) que porten que porten a una pàgina web.

Per exemple en aquesta pàgina n'hi ha uns quants:

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/categoria/cicle-inicial/

Per fer-los s'ha de fer amb un giny de text? Jo vaig demanar com es feia i vaig copiant....

Podria haver-hi un giny del tipus grup-classe que facilités la tasca de creació dels ginys per als que no sabem llenguatge html?

És un suggeriment...

Gràcies!!!

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Giny amb imatge i text

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rosa Maria,

gràcies per la proposta. Tenim anotada aquesta petició des de temps, pots fer-ne el seguiment en aquest enllaç: https://github.com/projectestac/agora_nodes/issues/243

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Giny amb imatge i text

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Gràcies Mònica!

Espero que ben aviat sigui possible fer-ho amb un giny. Ens facilitaria la feina als que no sabem llenguatge html.

L'objectiu del giny seria que una imatge portés a un enllaç web. No sé si abans m'he explicat bé.

Fins aviat,

Rosa



En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Giny amb imatge i text

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Bon dia,

Torno a recuperar aquest fil. Cada vegada que he de fer un giny amb una imatge que porti un enllaç a un web o pàgina... he de copiar-ne un altre giny de text i anar-lo modificant.

Crec que seria interessant que, quan disposeu de temps, creéssiu un giny que ens ajudés a fer aquesta tasca.. Simplificaria la feina a tothom que no té prou coneixements de llenguatge html.

Fins aviat

Rosa

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Giny amb imatge i text

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rosa,

de moment encara no s'ha pogut avançar en aquesta petició, però la tenim present i esperem poder-la fer.

Us mantindrem informats.

Fins ara,

Mònica