Ocupació del disc

Ocupació del disc

von Roser Muntadas Corcoy -
Anzahl Antworten: 7

Hola!!

M'han enviat molts missatges que tenim el 86% de l'ocupació del disc.  Si miro al moodle veig això:

o

No puc suprimir les còpies de seguretat perquè estan comprimides. Però si sumem 562,7 + 134,9 + 146 = 843,6 MB + 2800 MB de cursos = 3643,6 Mb és el 72,9 % , i les còpies de seguretat que és el que jo puc eliminar només és 11,25% No sé que hem de fer??


Als Antwort auf Roser Muntadas Corcoy

Re: Ocupació del disc

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Roser,

la suma dels fitxers no és del tot exacta per això no et quadra. El que hauries de fer és eliminar les còpies de seguretat. Pots fer-ho seguin les instruccions que trobaràs en aquesta pregunta freqüent: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1741

Un cop esborrades, si encara necessiteu espai podeu fer-ne la sol·licitud des del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal). Tobareu el pas a pas de com fer la sol·licitud en aquest enllaç: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=561

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació del disc

von Roser Muntadas Corcoy -

Hola!!

Al ser un fitxer comprimit no em deixa borrar les còpies de seguretat seguint els passos de l'enllaç, què haig de fer. Tampoc em deixa borrar un curs M08 perquè em diu que la ID del mòdul no és vàlida, li he canviat la ID del curs però amb segueix donant el mateix error.


Als Antwort auf Roser Muntadas Corcoy

Re: Ocupació del disc

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Roser,

tots els fitxers de còpia de seguretat són fitxers comprimits, si segueixes les instruccions de la PMF que t'he passat abans no hauries de tenir cap problema per esborrar-los. En cas que et doni un error en algun pas, fes una captura de pantalla i ens ho passes per mirar-ho.

Pel que fa al curs que vols esborrar, si ens passes l'enllaç te'l podem esborrar nosaltres.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació del disc

von Roser Muntadas Corcoy -

Hola!!

Al final he pogut borrar dels 562,7 MB a 276,6 KB em queda suprimir unes còpies de seguretat que ha fet un professor editor però que quan vaig a restaura un curs no em surten


I no se com els he de suprimir. Pel que fa el curs que no amb deixa suprimir és:

M08 UF5 Fonaments d’HTML i fulls d’estils

I em surt aquest error

Als Antwort auf Roser Muntadas Corcoy

Re: Ocupació del disc

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Roser,
ja hem eliminat el curs que indiques.
A banda, hem trobat les dues còpies que faltaven i també les hem esborrat, ara ja teniu 1.5GB d'espai disponible.

Fins ara,
Mònica


Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació del disc

von Roser Muntadas Corcoy -

Hola!

Primer de tot, gràcies per ajudar-me a netejar el moodle.

Ara quan miro l'ocupació de disc.


Encara hi ha 11,2 MB que no podem utilitzar, ja és normal?? He de demanar augment de quota perquè no podem utilitzar aquest espai??

Roser

Als Antwort auf Roser Muntadas Corcoy

Re: Ocupació del disc

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Roser,
aquesta captura sembla antiga, ara mateix teniu aquest informe d'ocupació:

Com podeu veure teniu 1.5GB d'espai disponible. No necessiteu fer una ampliació de quota.

Sobre l'espai ocupat en les carpetes temp i trashdir tampoc heu de fer gaire cas, aquí van a parar els fitxers que s'esborren dels cursos, còpies de seguretat eliminades... i totes dues carpetes es buiden de forma automàtica passades 24/48h.

De cara a properes vegades el més important és que a l'apartat de còpies de seguretat no hi hagi res.

Fins ara,

Mònica